Sunday, August 12, 2007

ismet berkan yapmıştır

hadi, "çıktığından beri" demeyeyim ama ismet berkan yönetimine geçtiğinden beri, radikal adlı ceride ilk def'a yazarları nuray mert ile perihan mağden arasında kopan kalem dalaşı sayesinde enteresan olmayı başarabilmişti.

yalan olmasın, ben her iki mümtaz muharrireyi de açıp okumadım ama refiklerindeki meslekdaşlarının aktarımlarından kavgayı takib de ettim. pek gerekli sayamadığım konularda, söylenmese de olur lafları eveleyip durdukları için okumaktan hazzetmeyi başaramadığım mert ve mağden de, radikal gibi, nihayet, ilgi odağımın içine böyle düştüler.

ve ne oldu? polemik ankara'nın suyuna döndü... bugün (pazar) "kültürazzi" hürriyet'te hafiften kavganın ortada bir yerde kaldığında değdirmiş ama taraflardan tıssss bile yok kaç zamandır.

muhtemelen ismet berkan "aile içinde dalaş, polemik olmaz, tantanayı kesin" gibilerden bir talimat ile gazeteyi standard sıkıcılığına iade etmiştir.

"müdür" ya...

2 comments:

KeciAdam said...

İsmet müdür hakkında daha ayrintili yazilar gormeyi isterim.Yazılı basın konusunda geriyim de:)

imza:

yavru kertenkele

Seyyah said...

Büyüksün hocam! Ellerin dert gormesin... ben de kendisi hakkinda birkac satir yaziverdiydim:) benzer soylemlere sevinmekteyim:) IB necidir ya?